Google Adsense

Hasil Karya Aku Sebagai Seorang Jurugambar

Hahahaha... gambar ni bukan la hasil sentuhan profesional.. tp aku rasa bangga sbb inilah antara hasil sentuhan pertama aku...diambil menggunakan Camera Canon EOS 500D.. Lens pula aku dah lupa (sebab aku dah jual camera + lens sekali)
Sila beri kritikan dan tunjuk ajar. (Banyak yang perlu aku belajar mengenai bidang fotografi) 

KLCC dan Menara Maxis

Menara KL

Menara KL Lagi

Genting Highland

View From KL Tower

Hasil Kerja ku yang x seberapa


nota dari aku : sedang kumpul duit untuk beli Nikon D90. :)


10 comments:

  1. Nice pictures! Keep up the good work :)

    ReplyDelete
  2. ken : saya suda tengok gallery pic awak.. Best.. Dublin.. :)

    ReplyDelete
  3. cantik!!! suka la.. wah! dah jual ke?? hurm.. D90 ada lagi ke kat pasaran? dengar citer tak kuar dah..

    p/s: D90...sempat lg tak ntuk daku membeli..hehe..

    ReplyDelete
  4. Nice lah... editing yang memberi improvement kepada photos!

    ReplyDelete
  5. Amir Izzat : D90 tak da dkt pasaran dah ke?
    Sabree Hussin : touch up sikit.. dan crop gambar tu.. :)
    Ihsan : TQ. Btul.. Gambar suram boleh di improve kan... hehe

    ReplyDelete
  6. pandainya edit gambar, nice job, bro. keep it up. kawan Sya guna D90. cantik2 gambar dia.

    Thanks jadi follower blog Sya =D

    ReplyDelete

Sila komen

Theme images by loops7. Powered by Blogger.