Google Adsense

Malam Jumaat Yang Menyeramkan


Aksi seorang remaja Safura Zakaria, 19 merakam 7 keping gambar di hadapan cermin menjadi sesuatu yang menyeramkan apabila dia dipercayai turut terakam lembaga aneh berwarna hitam tanpa muka pada Malam Jumaat 30 Disember 2010.

Kejadian yang berlaku di rumah datuknya itu mengejutkan seluruh keluarga yang melihat kelibat lembaga tersebut pada salah satu koleksi gambar yang dirakam Safura.


nota : ni mesti bergambar sebab nak upload ke Facebook. :P

9 comments:

  1. ah tipu jak ni. mo kes takot org ;p

    ReplyDelete
  2. hmm...susah betul nak buktikan gmba2 cmni.

    ReplyDelete
  3. pui...photoshop terang2...tgk handset dia dgn tepi hantu 2..

    ReplyDelete
  4. saka jentayu ni..

    ReplyDelete
  5. err.. nak percaye ke x nh? hehehe.
    tp takut gak :(

    hai. kita baru dtg sini. jom g belog kita. cik direktor!

    ReplyDelete
  6. Safura : opocot...la mak ni...buat terkejut Pora jer...
    Mak Sapora : Kenaper ngan ngko ni Pora...? Aku tengok semenjak dua menjak ni
    posing giler ngko depan cermin sorang2. Apa ngko nak mampos....?
    Safura : Ala mak nie...kiter nak upload gambar masok lam Facebook ler. Mak ni
    membebel jer...Mandi ke belum.
    Mak Sapora : Eh...aku pun upload gak gambar. Takder la plak mcm ngko ni. Aku
    tengok, sejak ngko add Farid Kamil lam Facebook ngko, asyik senyum
    sorang2 jer. Mandi pun kejap2 jer.
    Safura : Safura bukan apa mak, mak jugak yg suruh Safura add Farid tu. Yang mak
    tu...siap add pelakon pujaan mak tu, Dato' Jalaludin Hassan tu, tak per
    plak. Mentang2 la mak kan tengah solo skrg...
    Mak Sapora : Eh...ke situ plak budak mangkok ni....

    ReplyDelete

Sila komen

Theme images by loops7. Powered by Blogger.